Проблема
зміцнення здоров'я школярів
у педагогіці В. О. Сухомлинського
зміцнення здоров'я школярів
у педагогіці В. О. Сухомлинського
Людинознавча спрямованість педагогічних поглядів В.О.Сухомлинського виявляється у дбайливому піклуванні про здоров'я дитини, про збереження й розвиток її фізичних і духовних сил. Аналіз педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського дозволяє зробити висновок про те, що видатним педагогом висловлювалися важливі й цікаві ідеї щодо збереження й розвитку здоров'я учнів. А організація навчального процесу Павлиської «Школи радості», директором якої протягом багатьох років був В.О. Сухомлинський, є найяскравішим прикладом здоров'язберігаючої освіти зростаючого покоління.
За В.О. Сухомлинським, піклування про здоров'я - це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежать їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.
Читати повністю...
Критерії та показники
визначення сформованості соціальної компетентності особистості
Світ, в якому ми живемо, дуже складний. А гармонійне життя в ньому вимагає від особистості належного рівня соціальних знань, умінь, навичок, виробленої ціннісної позиції, тобто вимагає від неї набуття соціальної компетентності. Проблема формування соціальної компетентності, насамперед у дітей молодшого шкільного віку, пошук дієвих засобів та способів її досягнення є однією з найважливіших у сучасному соціальному вихованні молодших школярів.Соціальна компетентність – це система знань, умінь, ставлень, ціннісних орієнтацій та поведінкових компонентів, необхідних для існування в соціумі. Молодший шкільний вік - це перший період системного залучення дитини до громадського життя. Саме в цей період відбувається ціла низка особистісних утворень, необхідних для формування соціальної компетентності.
Психологічні закономірності розвитку особистості в молодшому шкільному віці
В молодшому шкільному віці інтенсивно розвивається самосвідомість, так як дитина починає розуміти, що вона є індивідуальністю, яка піддається соціальним впливам: вона зобов'язана вчитися і в процесі учіння змінювати себе, засвоюючи колективні знаки (мову, цифри тощо), колективні поняття, знання, ідеї, які існують у суспільстві, систему соціальних очікувань стосовно поведінки і ціннісних орієнтацій; водночас дитина переживає свою унікальність, прагне затвердити себе серед дорослих і однолітків.В навчальній діяльності у школяра складаються уявлення про себе, самооцінка, формуються навички самоконтролю і саморегуляції.
Немає коментарів:
Дописати коментар