Показники прояву соціальної компетентності молодшого школяра під час процесу соціалізації
Молодший школяр має бути здатним:
Молодший школяр має бути здатним:
- приймати соціальні правила і норми, знаходити правильні орієнтири для побудови своєї соціальної поведінки;
- проявляти гнучкість у сприйнятті нових вражень та їх оцінці, прилаштовуватися до вимог соціальної групи, зберігаючи водночас власне обличчя...
Критерії сформованості основних компонентів соціальної компетентності особистості молодшого школяра
Соціальна компетентність особистості - якісний ступінь її соціалізованості, цілісне інтегративне особистісне утворення, сукупність конкретних якостей, здібностей, соціальних знань, умінь, цінностей, що забезпечують інтеграцію людини в суспільство та окремі групи на основі продуктивного виконання нею різних соціальних ролей, ефективного вирішення проблемних соціальних ситуацій та її успішну самореалізацію.
У структурі соціальної компетентності особистості визначено три основні компоненти: соціально-рольовий, ціннісний та комунікативний.
Читати повністю...
Вчитель повинен:
- володіти системою знань про взаємозв'язки фізичного, психічного і соціального здоров'я людини і суспільства;
- володіти організаційно-діяльнісними вміннями, необхідними для самоаналізу, розвитку своїх творчих здібностей і підвищення кваліфікації...
Вимоги до вчителя щодо здійснення своїх професійних обов'язків, яке б не чинило негативного впливу на здоров'я учнів або звело б його до мінімуму
Вчитель повинен: Вимоги до вчителя щодо здійснення своїх професійних обов'язків, яке б не чинило негативного впливу на здоров'я учнів або звело б його до мінімуму
- володіти системою знань про взаємозв'язки фізичного, психічного і соціального здоров'я людини і суспільства;
- володіти організаційно-діяльнісними вміннями, необхідними для самоаналізу, розвитку своїх творчих здібностей і підвищення кваліфікації...
Пам’ятка вчителеві
із профілактики конфліктів
Пам’ятка вчителеві
- Люби дітей. Захисти їх любов’ю й правдою.
- Учитель – друг і помічник учня в його розвитку.
- Виховуй, спираючись на природу дитини. Очікуй від свого учня лише таких думок і оцінок, на які він здатний відповідно до свого досвіду...
Немає коментарів:
Дописати коментар