пошуковець

пошуковець

Матеріали першого засідання творчої групи. Листопад, 2017

Гра, як засіб соціалізації дітей
молодшого шкільного віку
Похожее изображение
Будь-яка особистість тою чи іншою мірою впливає на розвиток суспільства, оскільки прагне бути належною до соціуму та взаємодіяти з іншими в цьому соціумі. В ході здійснення різноманітних видів діяльності, включення індивіда до системи соціальних зв’язків та відносин, його активної взаємодії з оточенням, у результаті якої він засвоює соціальні норми і функції, зразки поведінки, необхідні для успішної життєдіяльності у суспільстві, і відбувається процес соціалізації. Людина соціалізується завдяки процесам навчання, комунікації, прилучення до культури, в результаті чого постійно опановує нові ролі, виконує нові функції...

Методична скарбничка 
«Навчаю, граючись з дітьми»


Сюжетно-рольова гра "У громадському транспорті"

Мета: уточнити та поглибити уявлення дітей про працю дорослих; продовжувати формувати вміння відтворювати трудові дії людей різних професій, що працюють в громадському транспорті, виконувати ігрові ролі пасажирів, вміння розгортати ігровий сюжет; розвивати комунікативно-мовленнєві здібності; виховувати культуру спілкування, заохочувати дітей до прояву приязності, щирості, співчуття, відповідальності у взаєминах з оточуючими.

Ділова гра «Планета дружби»

Мета: розширити та поглибити знання учнів про дружбу як міжособистісні стосунки; прищеплювати навички культури спілкування; розвивати загальнолюдські чесноти у вихованців; формувати вміння аналізувати та розв’язувати ситуації морально-етичного змісту; розвивати вміння працювати в групі, узгоджувати свої дії, знаходити спільне вирішення завдань. 


Рольові ігри "Оповідачі", "Сімейна фотографія", "Царівна Несміяна".
Ці ігри покликані зняти психологічну напругу в класі, виявити "лідерів" та "аутсайдерів", дати змогу дітям проявити акторські здібності, зміцнити товариські стосунки між дітьми.
Повний опис ігор

Немає коментарів:

Дописати коментар